Stel: je neemt contact op met een prospect als opvolging van een eerder gesprek of om bijvoorbeeld een offerte op te volgen. Maar ... jouw prospect geeft aan dat hij weinig of geen tijd heeft. Het past nu niet goed in de planning, hij heeft het te druk, hij heeft nog geen tijd gehad om de offerte te bekijken, enzovoort.
Hoe weet je dan als verkoper of de prospect 'geen tijd' als excuus gebruikt om je af te wimpelen of of het echt een kwestie is van te weinig tijd? Je ontdekt het antwoord in onderstaande video.
2 Comments
Deved
10/9/2023 03:43:14 pm
Thank you for sharing your knowledge and expertise through your blog post. Your passion for the subject was evident, and I found your enthusiasm contagious. To delve deeper into this topic, <a href="https://singingfiles.com/show.php?l=0&u=1730691&id=57407" target="_blank">click here</a>.
Reply
Abhinav Sharma
10/11/2023 04:51:29 pm
This weight loss product is a true game-changer. Shedding an impressive 55kg, going from 125kg to 70kg, has been a life-transforming experience. <a href="https://864b1kphw9ty012eooxe586tf1.hop.clickbank.net" target="_blank">click here</a> to change your life for the better!
Reply
Leave a Reply. |
Auteur©Elke Van Parys, elke@heydays.be Archieven
December 2023
Categorieën |