heydays" academy
  • Home
  • Communicatietraining
    • Communicatietraining op maat
    • Succesvol Delegeren
    • Boeiend Presenteren
    • Sales - De hybride verkoper
    • Klantgericht Communiceren
    • Telefonische Klachtenbehandeling
    • Insights Discovery
    • Train The Trainer De hybride verkoper
    • Inspiratiedag Train The Trainer
    • Motiverend leidinggeven - Breng de motivatie van je medewerkers succesvol in kaart
    • Slechtnieuwsgesprekken
    • Feedbackgesprekken
    • Prospectiegesprekken
  • Taalcoaching
    • Business Language Coaching
    • Frans voor recruiters
    • Frans voor vastgoedmakelaars
    • Frans voor medewerkers klantendienst
    • Hybride taaltrainingen
    • Videoreeks - Duidelijk en ondubbelzinnig communiceren
  • Events
    • Succesvol omgaan met weerstand bij change (leadership)
    • Train The Trainer - Waarderende workshops
    • Train The Trainer - Zet je deelnemers doelgericht aan het werk
  • Webshop
  • UQ Coach
  • Ons team
  • Contact
    • Intakegesprek Communicatie
  • Blog
  • Algemene voorwaarden
  • Betalingsvoorwaarden

Live workshop: Klantgericht communiceren
​

  • Voer je regelmatig gesprekken met klanten? Telefonisch, schriftelijk en/of face-2-face?
  • Ervaar je sommige gesprekken (en/of gesprekspartners) als lastig of moeilijk?
  • Vind je het belangrijk om te allen tijde een professionele en positieve indruk na te laten? 

Dan is deze workshop exact wat je nodig hebt!

In de live workshop Klantgericht Communiceren gaan we samen actief aan de slag, zodat:
  • je een professionele indruk maakt, face-2-face, aan de telefoon of via mail 
  • je sneller het vertrouwen wint van je klant of gesprekspartner
  • je zelfverzekerd blijft, ook als het gesprek lastig wordt 
  • je professioneel en constructief blijft, ook wanneer de ander emotioneel reageert
  • je in je kracht blijft staan, ook wanneer de boodschap die je moet brengen best moeilijk of onprettig is
  • je duidelijk je grenzen durft aan te geven, zonder daarbij de relatie met de ander te schaden
  • je meer inzicht krijgt in (en begrip krijgt voor) het anders zijn en het anders reageren van anderen
  • je professioneel kan omgaan met erg uiteenlopende persoonlijkheden
  • ...

De workshop Klantgericht Communiceren is opgebouwd uit volgende onderdelen:
  • Workshop 1 (4u) * Theoretische kapstokken en inzichten
    In deze workshop reiken we jou de belangrijkste inzichten en basistechnieken aan. 
  • Kennis opfrissen en verankeren met onze app
    Tussen workshop 1 en workshop 2 ga je met onze app aan de slag om je kennis te refreshen en te verstevigen. Op die manier verschijn je goed voorbereid aan de start van de tweede workshop.
  • Workshop 2 (4u) * Van theorie naar praktijk
    In deze tweede workshop daagt onze acteur / actrice je uit om het geleerde om te zetten in de praktijk. Aan de hand van herkenbare cases leer je de verschillende communicatietechnieken succesvol toe te passen. Je ontdekt ook wat je persoonlijke valkuilen zijn en hoe je deze in de toekomst vermijdt.
    ​

Deelnemers aan het woord
​

Het enthousiasme van de trainer was TOP. Er werd sterk ingespeeld op onze eigen praktijk met heel veel praktische voorbeelden en specifieke cases. De uitleg was duidelijk en gedetailleerd. En ook de interactie tussen de groep en de trainer was erg goed. - Deelnemer workshop Klantgericht Communiceren bij RFN
Het enthousiasme en de manier van communiceren van de trainer was heel aangenaam. Zowel om te luisteren als om spontaan mee te doen met de oefeningen. De inhoud was ook heel toepasselijk op onze eigen situaties. Dat maakte het persoonlijk en fijn. - Deelnemer workshop Klantgericht Communiceren bij RFN
Vraag je offerte

heydays" academy
+32 497 39 65 02
hey@heydays.be
 

Foto
  • Home
  • Communicatietraining
    • Communicatietraining op maat
    • Succesvol Delegeren
    • Boeiend Presenteren
    • Sales - De hybride verkoper
    • Klantgericht Communiceren
    • Telefonische Klachtenbehandeling
    • Insights Discovery
    • Train The Trainer De hybride verkoper
    • Inspiratiedag Train The Trainer
    • Motiverend leidinggeven - Breng de motivatie van je medewerkers succesvol in kaart
    • Slechtnieuwsgesprekken
    • Feedbackgesprekken
    • Prospectiegesprekken
  • Taalcoaching
    • Business Language Coaching
    • Frans voor recruiters
    • Frans voor vastgoedmakelaars
    • Frans voor medewerkers klantendienst
    • Hybride taaltrainingen
    • Videoreeks - Duidelijk en ondubbelzinnig communiceren
  • Events
    • Succesvol omgaan met weerstand bij change (leadership)
    • Train The Trainer - Waarderende workshops
    • Train The Trainer - Zet je deelnemers doelgericht aan het werk
  • Webshop
  • UQ Coach
  • Ons team
  • Contact
    • Intakegesprek Communicatie
  • Blog
  • Algemene voorwaarden
  • Betalingsvoorwaarden