heydays" academy
  • Home
  • Communicatietraining
    • Communicatietraining op maat
    • Succesvol Delegeren
    • Boeiend Presenteren
    • Sales - De hybride verkoper
    • Klantgericht Communiceren
    • Telefonische Klachtenbehandeling
    • Insights Discovery
    • Train The Trainer De hybride verkoper
    • Inspiratiedag Train The Trainer
    • Motiverend leidinggeven - Breng de motivatie van je medewerkers succesvol in kaart
    • Slechtnieuwsgesprekken
    • Feedbackgesprekken
    • Prospectiegesprekken
  • Taalcoaching
    • Business Language Coaching
    • Frans voor recruiters
    • Frans voor vastgoedmakelaars
    • Frans voor medewerkers klantendienst
    • Hybride taaltrainingen
    • Videoreeks - Duidelijk en ondubbelzinnig communiceren
  • Events
    • Succesvol omgaan met weerstand bij change (leadership)
    • Train The Trainer - Waarderende workshops
    • Train The Trainer - Zet je deelnemers doelgericht aan het werk
  • Webshop
  • UQ Coach
  • Ons team
  • Contact
    • Intakegesprek Communicatie
  • Blog
  • Algemene voorwaarden
  • Betalingsvoorwaarden

Live Online Training + online snackables
Leidinggeven: Succesvol Feedback Geven En Ontvangen
​

  • Ben je leidinggevende en stuur je je eigen team aan?
  • Wil je leren hoe je feedback op zo'n manier formuleert dat de ander bereid is om naar je feedback te luisteren en met jouw feedback aan de slag te gaan?
  • Wil je alle do's en don'ts ontdekken voor succesvolle feedbackgesprekken met je medewerkers en/of teamleden?

Mis dan deze Live Online Training niet.

Doelgroep:
Deze Live Online Training is bedoeld voor iedereen in een leidinggevende functie die wil leren om constructief en succesvol feedback te geven.

Programma (90 min):
In de live training (90 min) krijg je een glashelder antwoord op onder meer volgende vragen:
  • Wat is feedback wel/niet?
  • ​Wat is het verschil tussen feedback en kritiek?
  • Wat is het verschil tussen een feedbackgesprek en een slechtnieuwsgesprek?
  • Wat is het ideale verloop van een feedbackgesprek (voor-tijdens-na)?
  • Wat zijn de noodzakelijke elementen van een goed feedbackgesprek?
  • Wat zijn de belangrijkste valkuilen bij het formuleren van feedback? En vooral: hoe vermijd je die?
  • Hoe bereid je een feedbackgesprek het best voor?
  • Hoe geef je succesvol feedback aan je medewerkers of collega's op afstand?
  • Hoe weet je wanneer je het feedbackgesprek kan afronden?
  • Hoe weet je zeker dat de ander met je feedback aan de slag gaat?
  • Hoe zorg je ervoor dat je - met het feedbackgesprek - je vooropgestelde doel ook effectief bereikt?
  • Wat zijn de belangrijkste do's en don'ts van het feedbackgesprek?
  • Hoe verander je - als ontvanger - slecht geformuleerde feedback in constructieve feedback?
  • Wat wordt bedoeld met generieke feedback, operationele feedback en gedragsfeedback?
  • Welke stappen doorloop je bij het formuleren van generieke feedback? 
  • En welke stappen volg je bij het formuleren van gedragsfeedback?
  • ...

Kostprijs:
Voor deze Live Online Training en de online snackables betaalt iedere deelnemer slechts 97 euro + btw.

Datum:
Nieuwe datum en praktische info volgen asap

heydays" academy
+32 497 39 65 02
hey@heydays.be
 

Foto
  • Home
  • Communicatietraining
    • Communicatietraining op maat
    • Succesvol Delegeren
    • Boeiend Presenteren
    • Sales - De hybride verkoper
    • Klantgericht Communiceren
    • Telefonische Klachtenbehandeling
    • Insights Discovery
    • Train The Trainer De hybride verkoper
    • Inspiratiedag Train The Trainer
    • Motiverend leidinggeven - Breng de motivatie van je medewerkers succesvol in kaart
    • Slechtnieuwsgesprekken
    • Feedbackgesprekken
    • Prospectiegesprekken
  • Taalcoaching
    • Business Language Coaching
    • Frans voor recruiters
    • Frans voor vastgoedmakelaars
    • Frans voor medewerkers klantendienst
    • Hybride taaltrainingen
    • Videoreeks - Duidelijk en ondubbelzinnig communiceren
  • Events
    • Succesvol omgaan met weerstand bij change (leadership)
    • Train The Trainer - Waarderende workshops
    • Train The Trainer - Zet je deelnemers doelgericht aan het werk
  • Webshop
  • UQ Coach
  • Ons team
  • Contact
    • Intakegesprek Communicatie
  • Blog
  • Algemene voorwaarden
  • Betalingsvoorwaarden