heydays" academy
  • Home
  • Boeklancering
  • Taalcoaching
    • English - UQ Language Booster
    • Nederlands voor expats
    • Nederlands, Engels of Frans voor financiële medewerkers
    • English At Work for beginners
    • Taalimmersie
    • Business Language Coaching
    • Frans voor customer care
    • Engels voor customer care
    • Frans voor sales professionals
    • Engels voor sales professionals
    • Frans voor recruiters
    • English for recruiters
    • Frans voor vastgoedmakelaars
    • Hybride taaltrainingen
    • Videoreeks - Duidelijk en ondubbelzinnig communiceren
  • Producties & Events
    • FREE WEBINAR - De Return On Education (ROE) verhogen
    • Succesvol omgaan met weerstand bij change (leadership)
    • Slechtnieuwsgesprekken (leadership)
    • Feedbackgesprekken (leadership)
    • Succesvol Delegeren (leadership)
    • Boost Je Sales & Blink uit in de Verkoop
    • Motiverend leidinggeven - Breng de motivatie van je medewerkers succesvol in kaart
    • Prospectiegesprekken (sales)
  • Communicatietraining
    • Communicatietraining op maat
    • Boeiend Presenteren
    • Sales - De hybride verkoper
    • Klantgericht Communiceren
    • Telefonische Klachtenbehandeling
    • Insights Discovery
    • Train The Trainer De hybride verkoper
    • Inspiratiedag Train The Trainer
  • UQ Coach
  • Vacatures
  • Contact
    • Intakegesprek Communicatie
  • Blog
  • Algemene voorwaarden
  • Betalingsvoorwaarden
  • Vacatures

Leidinggeven: Succesvol Feedback Geven En Ontvangen
​

  • Ben je leidinggevende en stuur je je eigen team aan?
  • Wil je leren hoe je feedback op zo'n manier formuleert dat de ander bereid is om naar je feedback te luisteren en met jouw feedback aan de slag te gaan?
  • Wil je alle do's en don'ts ontdekken voor succesvolle feedbackgesprekken met je medewerkers en/of teamleden?

Dan is deze videoles (90 min) jou op het lijf geschreven.

Doelgroep:
Deze opleiding is bedoeld voor iedereen in een leidinggevende functie die wil leren om constructief en succesvol feedback te geven.

Format en programma (90 min):
Deze videoles (90 min) is een opname van een live uitzending en geeft jou een glashelder antwoord op onder meer volgende vragen:
  • Wat is feedback wel/niet?
  • ​Wat is het verschil tussen feedback en kritiek?
  • Wat is het verschil tussen een feedbackgesprek en een slechtnieuwsgesprek?
  • Wat is het ideale verloop van een feedbackgesprek (voor-tijdens-na)?
  • Wat zijn de noodzakelijke elementen van een goed feedbackgesprek?
  • Wat zijn de belangrijkste valkuilen bij het formuleren van feedback? En vooral: hoe vermijd je die?
  • Hoe bereid je een feedbackgesprek het best voor?
  • Hoe geef je succesvol feedback aan je medewerkers of collega's op afstand?
  • Hoe weet je wanneer je het feedbackgesprek kan afronden?
  • Hoe weet je zeker dat de ander met je feedback aan de slag gaat?
  • Hoe zorg je ervoor dat je - met het feedbackgesprek - je vooropgestelde doel ook effectief bereikt?
  • Wat zijn de belangrijkste do's en don'ts van het feedbackgesprek?
  • Hoe verander je - als ontvanger - slecht geformuleerde feedback in constructieve feedback?
  • Wat wordt bedoeld met generieke feedback, operationele feedback en gedragsfeedback?
  • Welke stappen doorloop je bij het formuleren van generieke feedback? 
  • En welke stappen volg je bij het formuleren van gedragsfeedback?
  • ...

Extra's:
Als extraatje krijg je bovenop de videoles (90 min) nog twee korte videolessen:
  • Feedback geven: enkele basisregels op een rij (7 min)
  • Feedback ontvangen via het LUISTER-model (10 min)

Kostprijs:
Voor dit volledige pakket (videoles + 2 extra's) betaal je als deelnemer slechts 95 euro (prijs INCL. btw).

Videoles bekijken:
Om de videoles te bekijken, registreer je je via de inschrijfbox hieronder. Na betaling krijg je jouw unieke kijklinken toegestuurd.

heydays" academy
+32 497 39 65 02
hey@heydays.be
 

Foto
  • Home
  • Boeklancering
  • Taalcoaching
    • English - UQ Language Booster
    • Nederlands voor expats
    • Nederlands, Engels of Frans voor financiële medewerkers
    • English At Work for beginners
    • Taalimmersie
    • Business Language Coaching
    • Frans voor customer care
    • Engels voor customer care
    • Frans voor sales professionals
    • Engels voor sales professionals
    • Frans voor recruiters
    • English for recruiters
    • Frans voor vastgoedmakelaars
    • Hybride taaltrainingen
    • Videoreeks - Duidelijk en ondubbelzinnig communiceren
  • Producties & Events
    • FREE WEBINAR - De Return On Education (ROE) verhogen
    • Succesvol omgaan met weerstand bij change (leadership)
    • Slechtnieuwsgesprekken (leadership)
    • Feedbackgesprekken (leadership)
    • Succesvol Delegeren (leadership)
    • Boost Je Sales & Blink uit in de Verkoop
    • Motiverend leidinggeven - Breng de motivatie van je medewerkers succesvol in kaart
    • Prospectiegesprekken (sales)
  • Communicatietraining
    • Communicatietraining op maat
    • Boeiend Presenteren
    • Sales - De hybride verkoper
    • Klantgericht Communiceren
    • Telefonische Klachtenbehandeling
    • Insights Discovery
    • Train The Trainer De hybride verkoper
    • Inspiratiedag Train The Trainer
  • UQ Coach
  • Vacatures
  • Contact
    • Intakegesprek Communicatie
  • Blog
  • Algemene voorwaarden
  • Betalingsvoorwaarden
  • Vacatures