Gastvrij Communiceren
- Sta je regelmatig in contact met klanten?
- Wil je leren hoe je écht een goede eerste indruk maakt?
- En wil je leren hoe je die goede indruk vasthoudt doorheen de verdere contacten en samenwerking?
Dan is de opleiding “Gastvrij Communiceren” beslist wat je nodig hebt!
Beschikbare talen?
Deze communicatietraining wordt voorlopig enkel georganiseerd voor Nederlandstalige professionals.

Onze aanpak
Format
“Gastvrij Communiceren” kun je organiseren als interactieve lezing van 60 of 90 minuten, als halvedagworkshop (3,5 uur) of als dagworkshop (7 uur).
Trainer
De opleiding wordt gegeven door een van de vaste senior trainers van heydays.
Locatie
Wij komen graag tot bij jou om deze lezing of workshop inhouse te geven. Beschik je zelf niet over goed uitgeruste les- of vergaderzalen? Dan kun je ook bij heydays (Deinze) terecht.
Inhoud
In deze interactieve lezing of workshop leer je onder andere over:
- perceptie en realiteit
- ruis in communicatie en luisteren in referentiekaders
- over de impact van de 3 dimensies van communicatie: je verbale communicatie, je non-verbale communicatie (lichaamstaal & gezichtsexpressie) en je paraverbale communicatie
- rapport of verbinding maken met je gesprekspartner(s)
- contactmakende en contactverbrekende lichaamstaal
- het herkennen, erkennen en benoemen van emoties
- het verschil tussen emoties en pseudo-emoties
- omgaan met emoties in communicatie
- de-escalatietechnieken bij meningsverschillen of conflicten
- actief luisteren
- empathie en empathisch luisteren
- emotionele intelligentie

Wat klanten van deze opleiding zeggen
Het was een interessante opleiding op een erg gastvrije manier gebracht. 🙂 Ik voelde mij in ieder geval erg welkom als deelnemer. Dank je wel hiervoor!
Subsidiemogelijkheden
Raadpleeg zeker je sectorfonds om na te gaan of deze communicatietraining in aanmerking komt voor subsidies.
